شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته ‌سه‌شنبه 23 دی 1399/ شماره 204
اطلاعیه شرکت برق: چاره‌ای نیست؛ مردم کم‌تر مصرف کنند!، افت رقابت پت های بطری و نساجی، کاهش نیما ادامه دارد، تکرار دلار صرافی‌ ملی ...
مطالب مرتبط با این پست:

 اطلاعیه شرکت برق: چاره‌ای نیست؛ مردم کم‌تر مصرف کنند!

به دنبال قطعی برق امروز تهران، شرکت توانیر، اعلام کرد: «به دلیل افزایش مصرف برق و گاز خانگی و تجاری و محدودیت سوخت نیروگاه‌ها، خاموشی‌های پراکنده در برخی مناطق اعمال شده.»

بنابر این اطلاعیه، این خاموشی‌ها از قبل قابل برنامه‌ریزی نبوده و تنها با 10 درصد کاهش مصرف گاز و برق، امکان استمرار تأمین مطمئن گاز و برق در کشور فراهم خواهد بود.» جام‌جم آنلاین هم نوشته دو نیروگاه ری و طرشت امروز از شبکه برق‌رسانی خارج شده‌اند. مخاطبان ویکی پلاست، خاموشی در شهرهای زیادی از کشور،من‌جمله اصفهان، تبریز، مشهد و اراک را امروز گزارش کردند.

افت رقابت پت های بطری و نساجی

بر اساس آمار معاملاتِ امروز بورس کالا، بیشتر کالاها با قیمت پایه معامله شد و رقابت ها نیز به جز گروه پت، بسیار پایین بود. رقابت خریداران کالاهای پت بطری که هفته‌ی گذشته بین 25 تا 33 درصد بود، امروز به 8 تا 16 درصد، رسید.

کاهش نیما ادامه دارد

میانگین ماهانه دلار نیمایی، امروز به 25 هزار و 534 تومان رسید و نسبت به یکشنبه 21 دی، 29 تومان کاهش یافت. نکته مهم در دلار نیمایی امروز، عقب نشینی میانگینِ روزانه به کانال 25 هزار و 100 تومان است. میانگین روزانه، دیروز، 25 هزار و 200 تومان بود.

تکرار دلار صرافی‌ ملی

صرافی بانک ملی امروز قیمت هر دلار را بدون تغییر نسبت به روز گذشته، 24 هزار و 850 تومان اعلام کرد. اختلاف قیمت فروش دلار صرافی‌ها از ابتدای امسال تا امروز 9 هزار و 950 تومان افزایش است.

صعود برنت به 56 دلار

بعد از شروع معاملات امروز نفت، با 55 دلار، قیمت برنت با 39 سنت افزایش به 56 دلار رسید. قیمت این لحظه برنت: 56 دلار و 44 سنت.
 
ریزش بورس تهران به کانال 1 میلیون و 260 هزار

بورس روزهای سیاهی را پشت سر می گذارد و آه از نهاد سهامداران بلند می کند. شاخص کل بازار سرمایه در پایان معاملات امروز با 40 واحد کاهش به 1 میلیون و 260 هزار عقب نشینی کرد. اختلاف امروز شاخص کل نسبت به بالاترین رشد امسال، 804 هزار واحد کاهش است.

 


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟